Let’s talk about – Examens, keuzes en vakantie!

IMG_20170614_160737.jpg

Well here we meet again! Er is veel gebeurd in de laatste paar weken en voordat ik weer ga bloggen vond ik het tijd voor een ‘life update’. Laat ik beginnen met het belangrijkste. Het lange wachten was het helemaal waard: ik ben geslaagd! Het heeft een hoop doorzettingsvermogen, motivatie en lange middagen studeren gekost, maar dan heb ik begin juli toch echt mijn diploma op zak. Ik kan niet wachten!

Dan de meest gestelde vraag van de afgelopen maand: ‘Wat ga je hierna doen?’. Als ik daar toch eens een kort en makkelijk antwoord op zou hebben… Alleen is het niet zo eenvoudig. Er zijn twee mogelijkheden: Bestuurskunde of VWO. Wat het uiteindelijk gaat worden hangt af van mij toelatingstoets economie op de HvA waar ik de uitslag ergens deze weken van krijg. Natuurlijk geef ik in juli nog een update.

Het voordeel van het examenjaar is de lange zomervakantie *yay*. Ik kan heerlijk genieten van mijn vrije tijd tot begin september (!). Hallo lange zonnige dagen in de tuin met een dik boek en een ijsje. En dág tegen alle schoolboeken en saaie lessen in een veel te warm lokaal. Dan nog iets waar ik al lang naar uitkijk. Komende vakantie ga ik met een geweldige groep mensen naar Roemenië. Bună ziua!

Pfoef wat vind ik het leuk om weer eens tijd te nemen om te schrijven. Ik kan nog wel veel meer vertellen over de afgelopen maanden, maar ik heb vooral veel tijd doorgebracht met mijn hoofd in de boeken. Daarom ben ik benieuwd naar jou. Q: Wat ga jij doen in de vakantie?

 

Geef een reactie

