Let’s talk about – Where have you been!

Hallo lieve mensen, ik ben er nog steeds hoor. Het is een tijdje (understatement) geleden dat ik iets van mij heb laten horen. Een maand lang niet bloggen stond niet op de planning en was dus ook echt niet de bedoeling. Wat heb ik dan wel gedaan tijdens de uren waarin ik normaal zou bloggen? Ehh… ja die uren waren vooral gevuld met Youtube en series bingen. Had je dan niet even een artikel kunnen schrijven over je favoriete series? Zeker! Nu ik er over nadenk snap ik de ‘radiostilte’ ook niet helemaal. 

Naast Youtube zijn er op examenjaar gebied ook nog een paar vorderingen. Zo is mijn profielwerkstuk ingeleverd (Nogmaals bedankt aan iedereen die de enquête heeft ingevuld!),  mijn tekenexpositie afgerond, zijn de examentrainingen in volle gang, planning opgesteld en hangt mijn -eindexamen- galajurk in de kast *YAY*. Komende vrijdag is mijn laatste lesdag en dan begint de vakantie. Oftewel nog een week en dan begint de chaos! Maar ik heb vertrouwen in mijn vaardigheden en in een maand is het hele circus al bijna afgelopen.

Buiten school om ben ik aan het training voor de Alkmaar city run *YAY again*, een inhaalslag aan het maken met mijn lees goals voor dit jaar en bezig met nieuwe plannen voor mijn blog. Kijk uit naar leuke artikelen over boeken en nog leukere samenwerkingen.

Bovendien ben ik ook voluit aan het genieten van de vrije tijd die ik nu nog heb. Bestaand uit Beauty and the Beast kijken *Hello Dan Stevens*, fotograferen en tekenen, een hobby die ik na lange tijd weer heb opgepakt. De nieuwe muziek uit Belle en het Beest klinkt door mijn boxen en mijn Instagram is na een lange tijd ook weer geüpdatet. Dus life on point :).

Dit is wel weer genoeg over mijn leven. Heb jij nog iets leuks gedaan in de tijd dat ik hier afwezig was? 

Geef een reactie

