Let’s talk about – 2017, nieuw jaar, nieuwe kansen en nieuwe ervaringen

img_2020
Nieuw jaar, nieuwe kansen en nieuwe ervaringen. Ik denk dat deze zin het komende jaar goed samenvat. Er staan dit jaar een aantal veranderingen en ‘belangrijke’ gebeurtenissen op de planning. Eén ding is zeker: volgend jaar rond deze tijd zal mijn leven er heel anders uitzien! 

Ehh Jennifer waarom zo cryptisch, want wij hebben hier dus echt niets aan.‘ Daar heb je helemaal gelijk in, dus ik zal het even ophelderen. Dit jaar is voor mij het jaar van mijn eindexamens. Waarmee ook direct je vervolgopleiding en het kiezen van je toekomst om de hoek komen kijken. En surprise, surpise ik weet ‘eindelijk’ welke opleiding ik wil gaan doen. Even was ik bang dat het een kwestie van Iene miene mutte ging worden, maar afgelopen november ontdekte ik een studie en was meteen overtuigd. *tromgeroffel, please* Het wordt bestuurskunde!

Ik wil graag bestuurskunde, ook wel bekend als overheidsmanagement, gaan volgen aan de hogeschool van Amsterdam. Weg uit mijn ‘kleine’ stadje en direct naar de hoofdstad van ons land. Spannend? Ja, zeker! Maar ik heb ook heel veel zin in het ontdekken van nieuwe mogelijkheden en om de middelbare school achter mij te laten.

Maar beginnen bij het begin en dat is natuurlijk mijn diploma behalen. Ik ben al bezig met hard leren voor mijn schoolexamens om de centraal examens zo ‘makkelijk’ mogelijk te maken. Dit is dan ook het perfect moment om een paar melding te doen: dit jaar heb ik geen goede voornemens of doelen gemaakt, omdat mijn diploma behalen mijn hoofddoel is. Ook kan het zijn dat er minder of geen artikelen online komen in de maand mei, omdat ik dan al mijn tijd en energie steek in het studeren.

Dit jaar wordt een mooi jaar, een ander jaar en een goed jaar. Dat is waar ik voor ga en niet minder. Hierbij wil ik jou dan ook direct heel erg bedanken voor je lieve en motiverende reacties en likes het afgelopen jaar. En ik hoop dat ook jij een geweldig nieuw jaar zal hebben.  

 

2 gedachtes over “Let’s talk about – 2017, nieuw jaar, nieuwe kansen en nieuwe ervaringen

Geef een reactie

