Let’s talk about – het is tijd voor verandering!

img_1654

Je hebt waarschijnlijk wel gemerkt dat er de afgelopen drie weken niks nieuws online is gekomen. En als je schrikt na het lezen van de titel: don’t worry ik stop niet met bloggen! Maar er gaat wel het een en ander veranderen op Jenblogt. 

Zoals je misschien weet zit ik nu in Havo 5. Dat betekent examenstress, stapels leerwerk en 80 (!) uur profielwerkstuk. Ik had de laatste tijd het idee dat ik tien dingen tegelijk moest doen en de ene deadline volgde de ander weer even snel op. Bloggen voelde even niet meer als ontspanning, maar als een verplichting. Nog een ‘deadline’ die ik moest halen en steeds vaker niet haalde.

Daarom heb ik, na lang nadenken, besloten om geen vast upload dagen meer te hebben. Het afgelopen jaar kwam er elke dinsdag en vrijdag nieuwe content online, maar vanaf dus december niet meer. Ik schrijf en upload een artikel als ik daar zin in heb. Misschien houdt dit in dat er alsnog twee artikelen per week online komen, maar het zou ook zomaar kunnen dat er twee weken niks online staat.

Wat betekent dit voor jou als lezer? Niet heel veel. Ik zal proberen om leuke nieuwe content te maken, die jij ook leuk vindt om te lezen. Als je geen artikel wilt missen kan je je inschrijven voor een ‘nieuwsbrief’ van WordPress. Elke keer als ik upload krijg jij een email met mijn nieuwe artikel.

Ik hoop dat jullie nog steeds uitkijken naar blogpost en leuke artikelen. Ik heb in ieder geval veel zin om aan de slag te gaan met lekkere kerstrecepten, makkelijke diy projecten en kerst outfit shoots. So stay tuned!

 

3 gedachtes over “Let’s talk about – het is tijd voor verandering!

  1. Hey Jen, Zondag had ik het hier nog over met je moeder.
    Ik miste je al 😉
    Maaruh…als bloggen als een verplichting gaat voelen, schiet het zijn doel voorbij eej
    Goede keus dus!!

    Succes met alles en we gaan elkaar snel zien 🙂

    Groetjes

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

