Lichtpuntjes oktober

img_1652

Hier is ‘ie dan eindelijk: mijn lichtpuntjes van oktober. Het artikel is iets verlaat door alle reads en boektober artikelen van de afgelopen maand, maar beter laat dan nooit! Oktober was voor mij vooral een laidback maand. Veel gezellige dagen, veel gelezen en veel kruidnoten gegeten. Ik neem je mee in beknopte versie van ‘mijn’ oktober.

– To begin with the obvious, #Boektober! Ik schreef deze week al een update over dit geweldige ‘evenement’. Ik heb in oktober zeven boeken gelezen en ik ben best trots op mijzelf.
– De leuke artikelen die voortkwamen uit Boektober. Bloggen gaat een stuk makkelijker als je schrijft over een leuk onderwerp.
– Een nieuwe heerlijke hardlooproute vinden  en losgaan op een fijne playlist. Ja, je kan losgaan tijdens het hardlopen ;).
– Het Herikonweekend! Een weekend lang leren, plezier en dankbaarheid.
– Pepernoten, en schuimpjes, en gevulde speculaas, en tiramisu kruidnoten, en eigenlijk alles met suiker of speculaaskruiden.
– Een hele week niets doen, ook wel bekend als de herfstvakantie.
– Een gezellige dag Haarlem. Als je de kans hebt om binnenkort naar Haarlem te gaan, ga dan even langs bij de Pepernotenfabriek en Chocolate Company Café.
– Mooie foto’s in het bos en op het strand. De natuur in de herfst levert prachtige plaatjes op.
– Een goede start van mijn profielwerkstuk. Het einde van het schooljaar, de eindexamen en de belangrijke keuze komen nu echt steeds dichter bij.

November is al een paar dagen begonnen, wel een beetje een regenachtige start, maar ik heb erg zin in de komende weken. Q: Wat was jou favoriete moment van oktober?

Geef een reactie

