Tag – Mijn herfst essentials

img_0910

Droge gekleurde bladeren, ’s ochtends fietsen in het donker en bijna nachtvorst. Yep het is herfst. De tijd van het jaar wanneer niet alleen bladeren rood kleuren, maar ook de kledingwinkels massaal kiezen voor een warmer kleurenpalet. Mijn favoriete seizoen blijft toch nog steeds de zomer, maar de herfst staat op een welverdiende tweede plek. Daarom deel ik mijn favoriete items en momenten in de herfst.

img_1478

♥ Thee
Ik geniet heel het jaar door van thee, maar op een donkere herfstavond is een warme kop thee net wat lekkerder. Ik zie ook altijd uit naar de speciale herfstsmaken die Pickwick elk jaar uitbrengt. Mijn favoriete is Autumn storm.

♥ Speculaas en Sinterklaas snoepgoed
Speculaas heeft geen uitleg nodig, toch? Geef mij een pakje speculaasjes en deze is in no time op. Maar als je mij écht blij wilt maken kom dan even langs met gevulde speculaas!

img_1471

♥ Dikke boeken
Deze heeft ook geen uitleg nodig denk ik. Een ideale herfstdag bestaat voor mij vooral uit veel lezen, met een warme kop thee en een lekkere snack. Op dit soort dagen heb ik geen probleem met een beetje regen, destemeer tijd om te lezen. Current read is Harry Potter and the chamber of secrets.

♥ Donkere nagellak
In de herfst krijg ik altijd spontaan zin om de donkere blauw, bordeaux of grijs kleurige nagellak uit de kast te pakken. Deze moeten dan ook nodig afgestoft worden, want in de zomer schitteren er alleen pastelkleuren op mijn nagels. Mijn favoriete kleuren zijn Essence 14 Do you speak love? en Hema nummer 20.

img_1465

♥ Sjaals en Truien
De herfst is de perfecte tijd om weer truien en sjaal te dragen. Ik kijk altijd uit naar het moment dat het koud genoeg wordt om ‘legaal’ een tui te kunnen dragen. Sjaal zijn ook ideaal, omdat deze statement kledingstukken makkelijk een simpele outfit omtoveren in iets speciaals.

♥ Akoestische muziek playlists
In de zomer gaat mijn voorkeur uit naar upbeat afspeellijsten en gemixte liedjes, maar in de herfst houd ik meer van akoestisch en laidback. De perfecte spotify playlist is Crisp leaves & Lattes.

Komende week is mijn herfstvakantie en ik ga voluit genieten van al het prachtige dat de herfst te bieden heeft. Of te wel heel veel speculaas eten en cliché foto’s maken van de bladeren die verkleuren ;). Q: Wat is jou favoriete seizoen?

Geef een reactie

