ootd – Back to the city

img_1390

img_1400img_1414img_1416img_1425img_1432

Het stond al een lange tijd op mijn to do list, outfit foto’s maken in het centrum van Alkmaar. De oude binnenstad is zeer fotogeniek en een prachtige achtergrond voor foto’s. Vorig weekend stonden mijn moeder en ik ย dan eindelijk gewapend met een camera in de binnenstad. Aan het begin voelde het nog een beetje onwennig met allemaal starende mensen, maar al snel maakte dit voor mij niet meer uit.

Ik was van te voren al benieuwd wat voor effect deze streepjes blouse op de camera zou hebben.Voor het oog is hij al redelijk ‘hypnotiserend’ en mijn camera pakte het ook niet goed op, zoals duidelijk te zien is in de tweede foto. Maar dit geeft juist wel een grappig effect. Nog een kleine side note: Het was hard aan het waaien en echt koud tijdens het schieten van deze foto’s. So you’re welcome! ๐Ÿ˜‰

Details:

Blouse – Primark
Jeans – Forever 21
Laarsjes – Primark
Horloge – Lucardi

2 gedachtes over “ootd – Back to the city

Geef een reactie

