Lichtpuntjes september

Verkleurde bladeren, herfst thee, zachte sjaals en prachtige zonsondergangen zijn zomaar een aantal mooie dingen en moment in september. September was een maand van hard werken, weer in een normaal ritme komen, genieten van de komst van de herfst en veel lol hebben met plannen maken voor oktober. Je begrijpt het al vandaag deel ik mijn lichtpuntjes van september. En dit is een ‘jubileumeditie’ want drie jaar geleden ben ik begonnen met het schrijven van mijn maandelijkse lichtpuntjes!

– Het begin van een prachtige herfst. Het weer is heerlijk en herfstkleding is by far mijn favoriet.
– Een goed begin van school met super cijfers voor mijn eerste schoolexamens.
– Het alweer voor elkaar krijgen om twee seizoen van een tv show er door heen te jagen in één week… Oeps!
– Onverwachte cadeautjes en fijne momenten met vriendinnen.
– Mijzelf verwennen in een boekenwinkel, als een kind in een snoepwinkel zo blij. 😉
– Chocolade pepernoten, gevulde speculaas, speculaasbrokken en andere erg lekkere, maar net zo slechte, guilty pleasures.
– Een aantal geweldige boeken eindelijk van mijn to be read naar mijn read lijst kunnen verplaatsen.
– Een ongelofelijk zachte pyjama broek waar ik het liefst de hele dag in wil rondlopen.
– Langere stukken hardlopen op een zaterdag of zondag ochtend. Het is altijd erg grappig om andere felgekleurde ‘lotgenoten’ om je heen te zien hobbelen.
– Nog steeds experimenteren met mijn camera met, als ik dat over mijzelf kan zeggen, erg geslaagde resultaten. Vooral boeken flatlays vind ik erg leuk om te fotograferen.
– En als laatst natuurlijk de voorbereidingen voor de boekenmaand op Jenblogt. Ik ben zelfs nu al enthousiast.

Na twee weken hard werken is er niks fijner dan positieve resultaten ontvangen. Ik vond het dan ook heerlijk om de afgelopen week even een laidback moment te kunnen hebben, maar nu weer even hard aan de slag. Ik zie erg uit naar dingen die er voor de komende maand op de planning staan en dan heb ik natuurlijk ook nog de herfstvakantie, yay! Q: Wat was jou favoriete moment in september?

Geef een reactie

