Let’s talk about: Mijn doelen voor 2016

img_0569

Ehh hallo septemer. Je bent sneller gekomen dan mij lief is! Ik was nog niet voorbereid op het schrijven van een update artikel. En ik realiseerde mij eigenlijk nu pas dat 2016 nog maar drie hele maanden bevat. Yep snel aan de slag met het afronden van mijn doelen. Eerst geef ik je nog een update met hoe het er nu voorstaat.

– Tien Engelse miles lopen
Zoals ik in mijn vorige update artikel ook al schreef ging het allemaal niet echt soepel op ‘hardloopgebied’. Met drie blessures in de afgelopen twee jaar is het even oppassen en goed op mijn lichaam letten. Maar het gaat nu erg lekker, dus ik ga mijn schema weer oppakken en de afstanden vergroten. De langste afstand van dit jaar staat nog steeds op twaalf kilometer tijdens de Zandvoort circuit run.

– 100 artikelen online zetten
Met dit doel lijkt het niet zo te lukken. Mijn richtlijn was om tien artikelen per maand te plaatsen, dan zou ik zelfs nog een kleine ‘overschot’ hebben. Maar de laatste paar maanden zijn er niet meer dan zeven artikelen online gekomen. Dit brengt het totaal van 2016 op 67 artikelen. Dat is zeker niet voldoende om dit doel te halen. Maar ik ga de komende maanden gewoon lekker schrijven en zie wel waar de teller op komt te staan!

– Een baantje zoeken
Het nieuwe schooljaar is weer begonnen en ook dit jaar heb ik besloten om bijles te gaan geven op school. Omdat ik dit jaar examen ga doen is mijn rooster heel gunstig, en heb ik besloten om meer uren te gaan ‘werken’. In totaal werk ik acht uurtjes, en voor nu ben ik daar wel tevreden mee. Als ik een leuke weekendbaan vind ga ik daar zeker nog wel achteraan, maar actief opzoek naar een nieuwe baan zal ik niet gaan.

– In totaal 350 kilometer hardlopen
Hier geldt eigenlijk hetzelfde als bij mij doel om tien Engelse miles te lopen. De teller staat nu op 225 kilometer. Als ik de kilometers ‘beter’ had kunnen verdelen over de twaalf maanden, dan had ik de 350 kilometer makkelijk moeten halen. Maar blessureleed gooit flink roet in het eten! Nu ik eindelijk mijn afstanden kan vergroten zullen de kilometers ‘vanzelf’ binnen lopen. (See what I did there…;))Maar nog een blessure dit jaar zou echt verschikkelijk zijn.

Dit jaar zit misschien niet alles mee met mijn doelen, maar mijn hoop is zeker nog niet verloren. Ik ga gewoon nog harder mijn best doen om aan het einde van dit jaar tevreden te kunnen terug kijken. Ergens in november zal ik nog een update geven en dan komt the big reveal. Q: Hoever ben jij met je doelen/goede voornemens?

2 gedachtes over “Let’s talk about: Mijn doelen voor 2016

Geef een reactie

