Lichtpuntjes augustus

IMG_0868

In mijn gedachte lig ik nog steeds op het strand bij een meer in Italië, maar de realiteit zegt mij dat de eerste schoolweek er weer op zit. Die laatste weken van augustus zijn toch elk jaar weer raar desalniettemin erg leuk! Zo is de start van school een bitterzoet momentje als je zes weken hebt kunnen niksen, maar ik kijk wel uit naar dit jaar.  Neem nog even pauze, pak een kop thee en enjoy bij het lezen van mijn lichtpuntjes van augustus.

– Fijne ‘heuveltrainingen’ in Frankrijk. Noem die heuvels trouwens maar gerust bergen.
– De beste brie, en andere lekker kazen, eten in Frankrijk. Mijn kwam zeker niks te kort op vakantie.
– Gezellige en leuk dagen in mijn ‘feestweek’ aka mijn verjaardag!
– Augustus was voor mij zeker de ‘lees alle laatste delen uit een boekenserie’ maand. Altijd een bitterzoet moment, maar ik heb wel lekker kunnen werken aan mijn leesgoal voor dit jaar.
– Nieuwe hardloopschoenen! Voor mij is de All4running net een snoepjeswinkel. Zo blij word ik van alle felle kleurtjes en schonen witte zolen.
– Eindelijk beginnen aan mijn examenjaar Havo. Ik vind het natuurlijk spannend maar ik heb ook wel zin in het afsluiten van de middelbareschooltijd.
– Leuke projecten die er aankomen dit jaar. Op school, hobby’s maar ook voor jullie op mijn blog.
– Het heerlijke gevoel als je een nieuwe agenda of planner in gebruik neemt. Of ben ik dit alleen? 😉
– Een geweldige dag in de Efteling. Ik raak hier nooit uitgekeken, en de Baron is toch ook wel erg leuk…
– Kijken naar de Olympische spelen en volledig opgaan in de wedstrijd.

IMG_0907

Ik kon het niet laten om deze foto ook nog last minute in dit artikel te voegen! Deze foto is genomen in het prachtige les Orres en doet mij terugverlangen naar Frankrijk. Augustus was voor mij vooral een maand van feest, leuke dingen mogen doen en niks moeten. En ik hoop dat september, al zijn mijn eerste Schoolexamens al in twee weken, ook super wordt. Q: Wat was jouw mooiste lichtpuntjes van augustus?

Geef een reactie

