ootd – Embrun, une très belle ville!

Embrun, France

Embrun

Embrun, France

Embrun, France

Embrun, France

Embrun, France

Embrun, France outfit

Embrun, France

Embrum een prachtige stad in het departement de Hautes-Alpes in Frankrijk. Toen ik de stad voor het eerst bezocht wist ik direct dat de schattige steegjes en prachtig geverfde luiken de perfecte achtergrond zouden zijn voor outfit foto’s. Dat mijn jurk geweldig zou matchen bij de blauwe kleur van de luiken had ik ook niet verwacht. In de Franse steden ziet alles er zo nonchalant en laid back uit. Niemand heeft haast want het is toch veel te warm om je druk te maken.

Deze foto’s zijn gemaakt met mijn nieuwe camera waar ik, natuurlijk, nog steeds super enthousiast over ben! Deze vakantie heb ik al lekker kunnen experimenteren met verschillende lenzen, licht en omgevingen. Want wat is nu een betere plekken dan het fotogenieke Frankrijk?

Jurk – Esprit (zomercollectie 2014)
Spijkerjasje –
Sandalen – Dolcis
Zonnebril – Primark

Geef een reactie

