Lichtpuntjes juli

IMG_0614

Ciao lugio et bonjour août! De lichtpuntjes artikelen van juli en augustus vind ik altijd het leukste om te schrijven omdat ik dan heel even de vakantie weer kan herbeleven. Juli was een maand van twee grote contrasten. Ik ging van de laatste school stress direct naar een ‘Ik hoef niets en mag alles’ sfeer. Ach wat kan ik toch genieten van zorgeloos bakken in de zon (of hopeloos verbranden…) aan een prachtig meer. Neem ook even een pauze en ‘droom met mij mee’ naar zonnige oorden.

– Mijn overgang van naar Havo 5. Het was eigenlijk al wel zeker, maar nu met rapport voelt het toch wel officieel.
– Lieve en positieve feedback op dit artikel waarin ik mijn frustratie vertelde. Ik vind het nog steeds spannend om een persoonlijker artikel online te zetten.
– Leuke foto sessies voor Jenblogt. Ik vind het gaaf om te zien dat de foto’s steeds beter worden.
– En nu ik het toch heb over foto’s. Mijn nieuwe camera is toch ook écht een lichtpunt!
– Geen verplichtingen of deadlines omdat mijn zomervakantie is begonnen. Heerlijk zes weken chillen en dan er vol tegenaan in mijn examenjaar.
– Ik heb een fanatische week beleefd op de Herikon waar ik veel heb geleerd en geweldige nieuwe mensen mocht leren kennen. Volgend jaar zeker weer!
– Geweldige en gastvrije mensen in Frankrijk. Ik voelde mij direct welkom.
– Gekke dingen doen zoals lezen op een vangrail omdat we helemaal vast stonden in de file.
– Italiaans citroenijs met een stuk drop als stokje! Italiaans ijs is echt wel de lekkerste.
– De perfecte pizza vinden. Een heerlijke dunne bodem met precies genoeg beleg.
– Nieuwe dingen proberen zoals windsurfen. Ook al stond er weinig wind, ik had de volgende dag best wel spierpijn.

Ik vind het heerlijk om na een pittig schooljaar even helemaal niks te hoeven. Internetloos even loskomen van mijn ‘gewone’ leventje en nadenken over alles wat er gebeurt is en nog gaat komen. Q: Wat zijn jouw lichtpuntjes van de afgelopen maand?

Geef een reactie

