Let’s talk about – Mijn travel bucketlist

DeathtoStock_London2

Ik heb al geweldige mogelijkheden gehad om delen van de wereld te ontdekken. Ik heb prachtige plekken gezien in Nederland, sportieve activiteiten gedaan in Duitsland en België en heerlijk in de zon gelegen in bijvoorbeeld Italië en Frankrijk. Het is fantastisch om nieuwe plekken te ontdekken. Om niet te weten wat er na de bocht komt en compleet verrast te worden. Je begrijpt dus wel dat er nog genoeg landen en plaatsen zijn die ik graag wil bezoeken. Ga met mij mee en droom weg naar verre bestemmingen door mijn travel bucketlist!

Terug in de tijd in Cuba. Cuba het land waar de tijd de afgelopen vijftig jaar lijkt te hebben stilgestaan. Ik vind het echt gaaf dat je alle ‘oude’ auto’s en architectuur gewoon in het dagelijks leven kunt zien.  Het is denk ik net alsof je in een groot open lucht museum loopt.

Santorini als decor gebruiken voor vele outfit foto’s. De prachtige witte dorpen met een azuur blauwe zee, en mooie gekleurde bloemen als contrast. Ik zie het zeker al voor mij hoe ik met een camera in de aanslag en privéfotograaf bij de hand (hallo familie!) hele SD kaarten vol kan schieten. Tegelijkertijd hoop ik nog een bruin kleurtje op te pikken en probeer ik heerlijk Grieks eten uit. Klink heel aangenaam, toch?

Hiken in Scandinavië. Het is alweer een jaar geleden dat ik dit artikel las op de blog van Annemerel, maar het blijft nog steeds in mijn hoofd rondspoken. Ik vind sowieso de omgeving in Scandinavië echt heel prachtig, en hoe gaaf is het om je dan alleen in de natuur te begeven. Nope, ik ben zeker niet van plan om mee te doen aan de Fjällräven zoals Annemerel deed. Maar een paar dagen te voet rondtrekken klinkt voor mij als een fantastische uitdaging!

Genieten van écht warme zomers in Australië. Hoe heerlijk zou het zijn om de hele ‘winter dip’ gewoon over te slaan en deze tijd in Australië door te brengen. Een heel jaar zomer? Yes please! Australië staat zeker ook hoog op mijn bucket list en ik hoop ooit kangoeroes en koala’s in het wild te kunnen zien.

Natuurlijk zijn er nog veel meer plekken die ik wil ontdekken, en als ik de kans krijg zou ik zeker een wereldreis willen maken. Dit jaar vertrek ik naar Italië en Frankrijk en ga ik toerist spelen in eigen land. Q: Welke landen of plaatsen staan er op jouw Travel Bucketlist?

Geef een reactie

