Mijn favoriete zomer blogs

Favoriete zomer blogs

Het is zomer en misschien heb je wel vakantie. Je hebt nu genoeg tijd om lekker buiten van het warme weer te genieten. Zet je favoriete playlist op, maak jezelf een lekker drankje en neem de tijd om alle leuke reads van de afgelopen weken in te halen. Ik heb een paar van mijn favoriete artikelen op een rijtje gezet, dus het komende uur hoef jij niet meer uit je luie stoel te komen ;).

3

Het eerste artikel komt van Anniek haar blog Glowofbeauty. In dit artikel laat ze prachtige foto’s zien van haar dagje Scheveningen. Geniet van zomerse foto’s van zon, zee, strand en de stralende Anniek. Zo zie je maar weer dat toerist spelen in eigen land erg leuk is!

Ze zijn er voor elk moment van het jaar, tags! Op Marissatells las ik deze super leuke de lange, warme zomer tag. Ik vond de vragen en antwoorden erg creatief en origineel. Ik vind het altijd leuk om mensen door tags beter te leren kennen.

2

A cup of life is niet je standaard lifestyleblog. Ik ontdekte A cup of life een week geleden door het bovenstaande artikel. Shifra is heel enthousiast en haar blog ziet er super vrolijk en zomers uit. Het is de perfecte plek om opzoek te gaan naar unieke zomerse activiteiten .

Het volgende artikel is voor de bloggers onder ons. Elize schreef een erg handig artikel met tips om vooruit te werken voor deze zomer of vakantie. Reis je naar een bestemming zonder wifi of heb je zin om even alle deadlines naast je neer te leggen, dan is het artikel zeker een must read!

1

Ben je opzoek naar boeken om te lezen deze zomer? Dan ben je bij Dagmar Valerie op het juiste adres. Zij is net als ik een echte boekenwurm, en ze heeft haar tien must read op een rijtje gezet. De zomer is het perfecte momenten om een inhaalslag te maken met jouw reading goals voor dit jaar.

Fit blijven op vakantie is voor mij niet de makkelijkste opgave. Die ijsjes in Italië zijn toch we weg lekker en een stokbroodjes meer of minder bij de bbq maak voor mij ook niet meer uit. Annemerel heeft een heel artikel gewijd aan dit ‘dilemma’.

4

Handlettering is nog een leuke activiteit om mee te beginnen deze zomer. Rosanne vertelt meer over hoe zij begon met Handlettering. Je krijgt wat handig tips en tricks hoe je ook zonder al te veel tekentalenten iets erg leuks kan maken. Ik ga zeker proberen om handlettering te combineren met mijn vakantiejournal.

Voor mij is de zomer de perfecte tijd om gezellig met vriendinnen af te spreken. Op Huis van Belle (één van mijn favoriete platforms voor meiden) staat een leuk artikel met allemaal ideeën om samen met je vriendinnen te doen. Jij gaat je deze zomer niet meer vervelen!

5

‘Nog een zomer tag, Jennifer?’. Jazeker! Ik kon het niet laten om er nog één in dit artikel te gooien. Ik werd meteen naar de tag op Noomsinnerbeauty toe getrokken door de prachtige foto’s in het artikel en de leuke antwoorden van de tag. Kijk ook zeker verder rond op de blog van Naomi, want er staan meer geweldige artikelen op.

En dan eindig ik deze favorieten met een ‘shameless selfpromotion’. Vorig jaar schreef ik mijn zomer bucketlist. Ik maakte een template met een aantal leuke activiteiten en must-haves om in de zomer te doen. Hoeveel kan je er op 21 september afstrepen?

Genoeg inspiratie en leesvoer voor de middag denk ik zo! Q: Wat is jouw favoriete blog om te lezen in de zomer?

Een gedachte over “Mijn favoriete zomer blogs

Geef een reactie

