ootd -Vogue means fashion

DSCN3534DSCN3541DSCN3552DSCN3564DSCN3568DSCN3573DSCN3571

Toen ik de Vogue van juni in de winkel zag liggen wilde ik ‘m meteen hebben. De cover en zwart witte collages waren niet alleen prachtig. Je kreeg er ook een limited edition Vogue shirt bij! Ik ben eigenlijk geen fan van merk kleding, maar voor dit T-shirt maak ik zeker een uitzondering.

Ik had er alleen geen rekening mee gehouden dat Vogue had gekozen voor een ‘one size fits all’ model. Dus toen ik het shirt uitpakte en aantrok moest ik hard lachen. Het shirt was echt drie maten te groot en het leek op een grote soepjurk. Maar met wat oprollen en inproppen lukte het toch aardig om een leuk resultaat te krijgen. Nonchalant en elegant, dat is de look waar ik voor ging!

Deze look ga ik de zomer zeker nog vaker dragen. Q: Wat zijn jouw gedachten over merkkleding? 

Jeans – Primark
Shirt – Vogue Nederland
Tas – Homemade Jenblogt
Zonnebril – Primark
Hakken – Forever 21

Geef een reactie

