Lichtpuntjes juni

DSCN3497 (2)

Ehh lieve mensen waar is de eerste helft van het jaar gebleven? Ik had toch nog allleee tijd om aan mijn goals en ‘goede voornemens’ te werken. Ik zal niet verder gaan over clichés over de tijd die wel ‘vleugels’ lijkt te hebben. In juni heb ik allemaal leuke dingen gedaan en genoten van het prachtige weer.

– Heerlijke zonnige en warme dag zodat ik nu gewoon al bruiner ben dan ik de afgelopen jaren was #problemenvaniemandmetsproeten. Al is die zon nu in de verste verte niet te zien.
– Een super gezellig familieweekend in Weerterbergen.
– Hele lieve en positieve reacties op de artikelen in mijn ‘health en fitness’ week.
– Van te voren al hardlooproutes plannen op de vakantie bestemming. You know that you’re are runner when… ;).
– De nieuwe ‘back to school’ collecties in de winkels. Ik vind vooral de Hema collectie weer erg leuk!
– Een leuk project met school presenteren en ook als winnaar worden gekozen.
– Het fantastische gevoel nadat ik alle mijn verslagen en opdrachten ingeleverd had. Hallo middagje series bingen!
– De nieuwe issieu van vogue magazine. Ik word intens gelukkig van prachtige foto’s kijken.
– Overgaan samen met een hoop leuke klasgenoten en vriendinnen. Volgend jaar examens, spannend!
– Klassieke Disney’s liedjes opzetten en lekker mee blèren. Heb jij Finding Dory al gezien?

Well op naar de andere helft van 2016! In juli ga ik hard blokken voor mijn laatste toetsen van dit school jaar en royaal niks doen aan de rand van het zwembad. Stay tuned voor (hopelijk!) zonnige foto’s en en ootd met prachtige achtergronden. 

 

2 gedachtes over “Lichtpuntjes juni

Geef een reactie

