Let’s talk about: Mijn doelen voor 2016

IMG_20160608_185528443

Het voelt redelijk bizar dat we al bijna op de helft van 2016 zitten. Waar ik in maart nog het gevoel had alle tijd te hebben, moet ik nu toch een serieus plan van aanpak gaan maken.

– Tien Engelse miles lopen
Dit doel gaat niet erg lekker. Eind maart heb ik twaalf kilometer gerend tijdens de Zandvoort circuit run, maar dit is ook de langste afstand van dit jaar. De afgelopen paar weken heb ik niet meer dan zes kilometer per keer gerend. Nu even goed luisteren naar mijn lichaam, en de afstanden niet vergroten. Maar die tien miles komen er wel!

– 100 artikelen online zetten
First off all wil ik zeggen dat ik afgelopen maand de driehonderd artikelen grens heb overschreden :). Maar op een iets minder positieve note, ik loop wel nog steeds achter met dit doel.

– Een baantje zoeken 
Een baantje gezocht heb ik wel, maar een serieuze poging tot een sollicitatie nog niet. In mijn vorige update artikel schreef ik al dat ik nu bijles en studiebegeleiding geef op mijn school. Technisch gezien is dit werk, maar ik wil graag nog opzoek naar een baantje in een winkel. Ook omdat dit schooljaar er bijna opzit, en ik in de vakantie wel wat uurtjes wil maken. Nog even doorzoeken dus.

–  In totaal 350 kilometer hardlopen
Ik heb in totaal al 149 kilometers gelopen, en de kilometerstanden per maand gaan langzaam omhoog. Zo liep ik in januari 26 kilometer en liep ik er in mei al 40! Ook deze maand ben ik van plan om ongeveer veertig kilometer te lopen, en dan lig ik op schema. Elke kilometer is er toch weer een naar mijn doel toe!

Om nou te zeggen dat de tijd begint te dringen is wel een beetje overdreven, maar ik heb niet het hele jaar meer. Met drie van mijn doelen lig ik op schema, en ik heb ook alle vertrouwen in mijzelf! Q: Hoe staat het er voor met jouw doelen/goede voornemens?

2 gedachtes over “Let’s talk about: Mijn doelen voor 2016

Geef een reactie

