Lichtpuntjes mei

image

Goodbye May, hello June! Tijd voor een recape van de afgelopen maand. Ik had een leuke tijd in Duitsland, veel vrije dagen en genoten van het lekkere weer.

– Een heerlijke vakantie in Duitsland, met prachtig weer en omgeving.
– Genoeg tijd hebben om dikke boeken te lezen, en lekker buiten in het zonnetjes.
– De cijfersluiting op school. Dit betekent minder toetsen, en dat ik over ga naar Havo 5.
– Heerlijke playlists met de nieuwste zomerhits.
– Mijn ‘nieuwe’ Instagram account. Ik schreef hier al eerder over, maar ik begin het steeds leuker te vinden om mijn foto’s te delen. En om door andere feeds te scrollen.
– Ik heb meer dan veertig kilometer gelopen in mei, en eigenlijk is elke run een lichtpuntje.
– Leuke ‘fotoshoots’ met mijn zusje, bijvoorbeeld voor het hardloopartikel.
– Mijzelf verwennen met bezoekjes aan de Hema na het behalen van goede prestaties.
– Lekker in mijn vel zitten, door goed te eten en regelmatig die hardloopschoenen aan te trekken.
– Digitaal knutselen aan mijn blog, maar ook nieuwe diy projecten uit proberen.

Mei was een erg leuke maand voor mij. Lange dag met mooi weer, en de zomer komt steeds dichter bij! Ik heb niet veel plannen voor juni, of eigenlijk geen, maar het wordt vast weer een geweldige maand. Q: Wat waren jouw lichtpuntjes in mei?

Een gedachte over “Lichtpuntjes mei

  1. Oeh wat goed dat je over bent naar 5 havo! En fijn dat je jezelf lekker beloont met Hema bezoekjes. Kan me voorstellen dat het een heerlijk gevoel is als je sowieso over bent, hihi. 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

