Let’s talk about: Mission impossible

DeathtoStock_Clementine6.jpg

Nee ik word niet de ‘leading lady’ in een nieuwe film met Tom Cruise. Dit gaat over een, voor mij, echt mission impossible. Al geloof er ik volledig in dat niets onmogelijk is, zolang je blijft proberen. De titel is misschien een beetje overdreven, iets met marketingtactieken en google searches. 😉 Maar ik wil het wel hebben over iets dat al voor een lange tijd in mijn hoofd zit. 

Als je mijn blog al een langere tijd volgt weet je dat (bijna) elke dinsdag en vrijdag een artikel online komt. Ook heb je dan waarschijnlijk gelezen dat honderd artikelen online zetten dit jaar een nieuwe goal is. Nu denk ik er al een langere tijd over na om een challenge met mijzelf aan te gaan. Ik wil graag een maand lang elke dag nieuwe content online zetten. Je leest het goed, dat zijn ongeveer twintig artikelen meer dan ‘normaal’! ‘Maar Jennifer het lukt je soms niet eens om elke dinsdag en vrijdag iets te plaatsen’ ook dat is juist.

Als ik het door zet wordt het ook een maand met een strakke planning en hopelijk veel inspiratie. En dan is er nog iets waar ik over inzit, kwaliteit voor kwantiteit.  Als ik mijzelf ‘verplicht’ om elke dag 300 woorden te type blijft de kwaliteit van mijn content dan wel oké. Ik plaats liever twee of drie keer per week iets moois en creatiefs online, dan een afgeraffelde blogpost. Natuurlijk hoeft dit niet het geval te zijn als je full time blogt. Ik ken zelf genoeg bloggers die elke dag weer fantastische artikelen online zetten. Maar het is wel zeker iets om over na te denken.

Een maand lange elke dag een artikel online zetten om mijzelf te challengen. Ik zou ook graag weten wat jij er van vindt. Ik heb nog een vraagje aan de bloggers onder ons. Hoe doen jullie het met kwaliteit en kwantiteit? En hoe plannen jullie je artikelen in?

4 gedachtes over “Let’s talk about: Mission impossible

  1. Oeh lastig. Ik ben zelf altijd meer van de kwaliteit over kwantiteit! Ik heb eigenlijk iedere dag een nieuwe blog online maar mocht ik gewoon geen inspiratie of tijd hebben dan zet ik liever niks online dan een ‘flut’ artikeltje. Toch kan deze challenge je wel uitdagen om meer te schrijven. Hoe meer je schrijft hoe makkelijker je ook kunt schrijven en hoe meer je in de flow komt van het creëren van content hoe makkelijker het je af gaat. In ieder geval, dat is mijn ervaring!

    Altijd doen waar jij je goed bij voelt!
    Liefs! XX

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

