Let’s talk about: Onderwerpen waar ik nooit over schrijf

 

DSCN3297

Een tijdje geleden al heb ik de ondertitel van mijn blog veranderd van Live, Love & Enjoy naar Reads, Runs & Recipes. Reads, Runs & Recipes geeft een goede samenvatting van waar mijn blog over gaat. Ik houd van lezen, hardlopen is mijn passie en van tijd tot tijd komt er iets lekkers uit mijn oven. Maar er zijn nog meer dingen die mij en mijn leven vorm (hebben) gegeven. In dit artikel schrijf ik over de onderwerpen die je ,bijna, nooit op mjn blog voorbij ziet komen.

Mijn geloof
In de drie jaar dat ik blog heb ik nooit echt geschreven over mijn geloof. Ik ben christen. Misschien wist je het al door mijn schrijfstijl, een bijbel op de achtergrond van mijn foto’s of omdat ik twee jaar geleden schreef over Opwekking. Ik heb nooit bewust de keuze gemaakt om wel of niet over mijn geloof te schrijven. Ik schaam me zeker niet voor het feit dat ik christen ben. Alleen vind ik ‘het geloof’ als thema niet echt passen bij mijn blog. Dit kan met verloop van tijd nog gaan veranderen. Een fantastische christelijk website is huis van belle. Verschillende bloggers schrijven hier over Bijbelstudies en het geloof, maar ook over fashion, uiterlijk en lichaambeeld.

School en ‘studeren’
Soms schrijf ik een chagrijnig stukje over de hoeveelheid toetsen die ik in een week heb, maar veel lees je niet over school of ‘studeren’. Studeren staat tussen haakjes, omdat ik nog op de middelbare school zit. En studeren vind ik toch echt bij het hbo of universiteit horen. Waarom ik niet veel over school schrijf? Omdat ik jullie hier niet mee wil vervelen. Er valt weinig interessants te schrijven over vier uur wiskunde of een maatschappij wetenschappen project. Toch gaat dit komend school jaar wel veranderen. Er komt, hopelijk!, een einde aan mijn middelbare school tijd. Dus bereid je maar vast voor op wanhopige artikelen over vier uur slaap en dagen vol boeken ;).

Mindsyle
‘Mindstyle’ hoor ik je al denken, wat moet ik daarmee? Goede vraag die perfect bij dit thema past! Af en toe verschijnt er al een artikel met mijn mening over een onderwerp online, maar naar mijn smaak niet genoeg. Mindstyle gaat over nadenken, en niet zo maar accepteren. Dit soort artikelen waarin ik mijn mening of gevoel deel zijn vaak moeilijk om te schrijven. Maar er komt altijd positieve feedback terug, en ik ben het meest trots op artikelen waar wat meer werk in zit. Meer mindstyle op mijn blog? Ja zeker!

Mijn blog blijft nog steeds gefocust op Reads, Runs & Recipes, maar ik wil graag wat meer persoonlijke artikelen online zetten. Again, wees voorbereid op meer stukken tekst over mijn zeer interessante leven *not*. Q: Zijn er artikelen die jij graag op mijn blog wilt zien?

Geef een reactie

