Lichtpuntjes april

DSCF1571

Bye, bye april en hallo mei. Van – april doet wat hij wilt-  gaan wij hopelijk naar mooier weer en warme temperaturen. Maar eerst deel ik mijn lichtpuntjes van april. Ik heb deze maand nieuwe dingen ontdekt, nieuwe routines gemaakt en lekker eten gegeten.


– Een nieuwe planning methode en planners proberen en veel meer taken afkrijgen.
– I’m back in the running game! Langzaam wil ik mijn afstand gaan opbouwen naar de 10 mile (16 km). Je kunt de komende maanden dus meer hardloopartikelen verwachten.
– Oranje tompouces (tompoucen/tompoesen..?!) op koningsdag! Erg lekker!
– Andere inspireren om eens buiten hun comfortzone te stappen, en iets nieuws te proberen.
– Een van mijn favoriete christelijke bands herontdekken. Ook hier komt komende maand meer over op mijn blog.
– Ik heb al twintig boeken gelezen dit jaar, dus ik loop voor op mijn doel :).
– Het Runner’s world magazine van mei met het zandvoort circuit run verslag er in (niet die van mij hoor!) inclusief leuke foto’s en interviews met andere die deze race hebben gelopen.
– Recepten uitproberen, die misschien niet altijd even goed lukken, maar het is wel leuk nieuwe dingen te proberen.
– Een hoog cijfer halen voor een SE (school examen)waar ik echt veel tijd en aandacht in had gestoken.
– De ‘season finales’ van mijn favoriete serie’s. Eigenlijk een beetje bitterzoet.
– Meivakantie! Twee weken lang niks doen, kan het nog beter ;)?

Nu ik dit schrijf is het buiten aan het gieten, hagelen en onweren. Van het lenteweer is dus weinig te merken, maar denkend aan leuke momenten heb ik helemaal geen zon nodig. Oké dat is misschien niet helemaal waar. Zon waar blijf je?! April was voor mij geen hele speciale maand, maar ik heb wel leuke dingen gedaan en meegemaakt. Hoe was jou maand?

 

 

Geef een reactie

