ootd – On the sunny side

DSCN3125

DSCN3126DSCN3128DSCN3133DSCN3136DSCN3144

Ik ben verliefd. Nee je hoeft niet te vragen of je ‘hem’ kent, want het licht (get it…;)) niet zo makkelijk als je denkt. Ik ben verliefd op de zon! Hij geeft je kleur, warmte en laat je stralen. Wat wil je nou nog meer?! De zon heeft mij de afgelopen dagen vaak opgezocht en daar heb ik meteen gebruik van gemaakt. Korte jurkjes, gladde benen, hoge hakken en felle zonnebrillen. Dat klinkt voor mij als de ideale outfit, en een ideale dag!

Details:
Jurk – Villa
Spijkerjasje – Surrender
Tas – Primark
Schoenen – Van haren
Zonnebril – Italiaanse markt

Geef een reactie

