Tune tuesday: Relax… Take it easy!

IMG_20160412_082007

Wat is beter dan na een week vol toetsen, en heen en weer gevlieg lekker op de bank ploffen met je favoriete snack en een goede muziekafspeellijst. Ik kan mij veel vervelendere voorstellen! Nadat ik vorige week zo’n ‘wanneer is het nou eindelijk weekend’ week had, heb ik voor mijzelf een fijne playlist samengesteld. Je vindt er nieuwe hits (Hey Birdy!), maar ook goede maar ‘oude’ nummer in. Let’s listen!

Schenk jezelf een grote kop thee of koffie in, pak er een leuk tijdschrift bij, zet deze playlist aan en relax! We hebben het tegenwoordig altijd druk. Of je nou hard moet studeren om over te gaan of je diploma wilt halen, een deadline bijna mist of gillende kinderen om je heen hebt. We nemen te weinig tijd voor ons alleen. Dus plan een half uurtje tijd in en herhaal de bovenstaande stappen. Je mag mij erna bedankt! ๐Ÿ˜‰

Jullie kennen nu mijn favoriete nummers om te relaxen, maar wat zijn die van jou? Deel ze in de reactie’s, want ik ben altijd opzoek naar nieuwe nummers!

Of klik hier!

2 gedachtes over “Tune tuesday: Relax… Take it easy!

Geef een reactie

