Lichtpuntjes maart

DSCN3085

‘Had dit artikel niet gisteren online moeten staan Jennifer’ hoor ik jullie al vragen. Ja dat klopt, en nee het is geen verlaten 1 april grap! Maar beter laat dan nooit. Ik deel aan het einde van elke maand mijn hoogtepuntjes van de maand. Vandaag deel ik mijn lijstje van leuke gebeurtenissen en dingen die mij een glimlach gaven.

– De zandvoort circuit run die ik samen met mijn vader heb kunnen uitrennen.
– De lekkere treats met pasen. Teveel chocolade in een te korte tijd ;).
– De lieve en positieve reactie op mijn paas– en let’s talk about artikelen.
– Mijn nieuwe instagram account dat ik heb aangemaakt voor mijn blog!
– The american book centre in Den Haag.
– Het nieuwe album van Birdy!
– De excursie met school naar Den Haag en de eerste- en tweede kamer.
– De geur van vers gemaaid gras. De lente is echt begonnen!
– Eindelijk jurken en rokjesweer.
– Nieuwe boeken en tv series ontdekken.
– Een goede top coat die je nagellak echt vijf dagen mooi op je nagels laat zitten:)
– Veel vrije dagen die ik lekker heb doorgebracht met niks doen.

Ik kan moeilijk geloven dat de winter nu echt voorbij is! Je hoort mij hier zeker niet over klagen, en als het weer echt zo goed wordt al ze hebben voorspeld voor dit weekend ben ik helemaal blij. Maart was voor mij een leuke maand, die is omgevlogen in een oogwink. Heb jij nog iets leuks gedaan in maart? 

Geef een reactie

