Care to share: De perfecte paasbrunch

DSCN3047

Komende week is het al weer paasweekend. En of je gezellig thuis aan de ontbijttafel zit of naar familie gaat, deze tips zijn perfect om elk feestje er stralend uit te laten zien. Zelfs als de zon dit weekend besluit om zich niet te laten zien! En waarom ‘care for share’ hoor ik je al vragen. Ik had zelf wel aan de freubel gekund, maar er staan al genoeg super leuke ideeën op het internet. Ik heb voor jullie een paar van mijn favoriete geselecteerd.

annekoendigitaal

Hoe lief is deze bunny box? Perfect om je chocolade eieren in cadeau te doen, of om mee te geven op een eieren speurtocht. Ook zal dit leuke mandje elke tafel omtoveren tot een lente feestje. Op Annekoen haar blog kan je de template downloaden, en er staan nog veel meer leuke paasprojecten!

omstebeurt diy pasen x2

Als niet alleen je eettafel maar je hele woonkamer wel wat meer paasvreugde kan gebruiken zijn deze strikjes erg leuk. Het is een makkelijk manier om je takken net dat kleine beetje meer te geven, als je de traditionele ‘eitjes’ zat bent. Martine heeft naast deze strikjes ook een moderne spin gegeven aan de vrolijke verrassingseieren.

paashaas-servet-vouwen

Ik ben altijd wel opzoek naar leuke en unieke manieren om servetten te vouwen. Mede daarom werd ik erg blij van dit artikel dat Rosanne laatst deelde. Deze paashaas servetten zijn een makkelijke en goedkope manier, om je tafel op te fleuren. Je hoeft er geen origami master voor te zijn. En wedden dat je gasten of medetafelaars verbaasd opkijken!

pieceofmake eieren schilderen

Als laatste vond ik deze super leuke paaseieren, want wat is een paasbrunch zonder versierde eieren? De vrolijke bloggers achter piece of make maakte voor ieder wat wils. Van simpel, tot mooi en van hip tot grappig. Leuke, en makkelijke!, ideeën om samen met je kinderen te doen. Mijn favoriet is zijn zeker deze grappige gezichtjes!

En hebben jij al plannen voor deze paasdagen? Je hebt natuurlijk geen visite nodig om een paasbrunch te maken! Ontbijt op bed voor jezelf is ook wel eens leuk :).

Een gedachte over “Care to share: De perfecte paasbrunch

Geef een reactie

