Let’s talk about: Mijn doelen voor 2016

DSCF4973

Het is maart en dat betekent, tijd voor een update! Begin januari heb ik mijn doelen voor 2016 met jullie gedeeld, en nu geef ik je een inside over hoe het er nu voor staat.

– Tien Engelse miles lopen
Laten we het hier maar niet over hebben… De laatste weken heb ik eindelijk mijn afstand kunnen opbouwen, na bijna vijf maanden ‘geveld’ te zijn door een blessure. Volgende week ga ik meedoen aan de Zandvoort circuit run, en dit is een afstand van 12 kilometer. Hoe ik dit ga volhouden? Ja dat is een goede vraag! ­čśë

– 100 artikelen online zetten
Dit doel had ik vorige jaar niet gehaald, en nu lig ik ook niet helemaal op schema. In 2016 heb ik achttien artikelen online gezet. Na het maken van een kleine rekensom, houdt dit in dat ik twee artikelen achter loop. Is dit erg? Nee deze kleine achterstand is makkelijk te over schrijven (Do you get it ;)). En op de artikelen die online staan ben ik wel echt trots!

– Een baantje zoeken
Sinds begin februari ben ik begonnen met bijles geven, en help ik met het maken en plannen van huiswerk bij mij op school. Dit doe ik na schooltijd, en ik krijg hier ook voor betaald. Of ik kan zeggen dat ik dit doel al behaald heb? Nee nog niet echt. Over een paar maanden kan ik beter zeggen of ik naast op school helpen, ook ‘echt’ wil werken.

– In totaal 350 kilometer hardlopen
Door de blessure heb ik niet echt de kans gehad om de afgelopen twee maanden echt kilometer te maken. Maar desondanks hoef ik niet veel in te halen, om mijn doel nog te behalen. Ik zit nu op 47,5 kilometer, en eigenlijk moest ik al tien meer hebben geklokt. Maar nu ik eindelijk blessure vrij ben kan ik aan de bak!

Ik heb je een update gegeven over mijn doelen, maar hoe zit het ┬ámet die van jouw? Al binnen een paar weken afgehaakt, of heb je misschien al doelen behaald? Don’t worry als het niet gaat zoals je wilt. Je hebt nog negen maanden om je te herpakken, en alsnog alles te geven dat je hebt!

Geef een reactie

