Lichtpuntjes februari

Death_to_stock_photography_farm_10

Eén dag langer hebben wij kunnen genieten van februari. Eén dag extra om leuke dingen te doen, en vrolijke momenten te maken. Voor mij was februari een geslaagde maand. Er is niet veel speciaals gebeurd, maar ook in de normale gebeurtenissen kan je lichtpuntjes vinden.

– Nog meer leuke nieuwe boeken lezen en ontdekken. En natuurlijk het boek dat Annemerel deze maand heeft uitgebracht!
– Vrienden en mensen om mij heen die een blog starten en mij om advies vragen. Neem hier wel de tijd voor, want als ik ben begonnen met praten over bloggen, kan ik niet meer stoppen ;).
– Na, bijna een maand blessure vrij hardlopen, mij afstand weer vergroten.
– Vrolijk gekleurde nagellak uit mijn collectie pakken, omdat ik die donkere kleuren nu wel weer zat ben. Lente je mag wel een maand eerder beginnen.
– Nieuwe seizoenen die uitkomen van mijn favoriete tv series.
– In het weekend mijn wekker ‘vroeg’ zetten, om een half uur later de enige te zijn die buiten staat. Early bird is here!
– De dagen die langzaam weer langer worden, en de zon die ook vaker te voorschijn komt. Al is het nu ik dit schrijf zacht aan het sneeuwen buiten…
– Bijles geven aan de onderbouw op school en beseffen hoeveel ik de afgelopen drie jaar heb geleerd.
– Nieuwe recepten proberen die super goed lukken. Soms mag ik ook een keer geluk hebben!
– Trots zijn op hoeveel ik al heb bereikt dit jaar op gebied van mijn blog, maar ook met mijn ‘goede voornemens’.

En hoe was de afgelopen maand voor jou? Heb je nog iets gedaan aan je ‘goede voornemens’ of doelen, of zijn deze al compleet mislukt? Voor mij is dit jaar knallend begonnen, en voor maart staan er nog allerlei leuke dingen op de planning.

3 gedachtes over “Lichtpuntjes februari

Geef een reactie

