Am I the only one who…

PicMonkey Collage

Ben ik de enige die…

– Altijd tegen mijn computer of tv schreeuwt, ook al zullen de personages toch nooit naar mij luisteren.

– Voordat een grote plot twist komt in een boek het boek dicht slaat, omdat de wereld nu nog zo mooi en rustig is?!

– De verpakkingen van medicijndoosjes altijd open doet aan de kant van de bijsluiter, zodat ik de andere kant óók nog open moet doen.

– Borden vol foto’s op Pinterest heb staan, en met zeker 90 procent nooit iets zal doen.

– Niet gewoon een nieuwe serie kan kijken, maar direct alle vier de seizoenen in één week moet zien.

– Kan genieten van de geur van nieuw gekochte boeken. Bedenk maar eens hoe ik mij voel in een boekenwinkel ;).

– Tijdens het tekenen de linker kant van een hartje altijd mooi krijgt, maar de rechter kant compleet verpest.

– Geen geduld heeft om verse nagellak te laten drogen, zodat deze overal terecht komt behalve mooi op je nagels.

– Vaak tegen mijzelf in de derde persoon praat, ‘Néé Jennifer wat doe je nou?!’

– Na twee weken het seizoen dat bezig is als zat zijn. Behalve de zomer die mag best wat langer duren.

– ’s Nachts de beste plannen maakt, om diezelfde ochtend toch maar gewoon in bed te blijven liggen. Dat sporten komt later wel…

-Graag nieuwe recepten wilt uitproberen, maar toch altijd terug valt op de oude vertrouwde lekkernijen. Of de supermarkt.

– Nummers net zo lang achter elkaar luistert totdat ze mijn neus, of in dit geval oren, uitkomen.

Geef een reactie

