Lichtpuntjes januari

Nu de eerste dagen van februari zijn begonnen kun je er niet meer omheen. Het nieuwe jaar, 2016, is nu echt hier. Je kunt er maar beter het beste van maken! Ondanks de donkere en korte januari dagen heb ik genoeg lichtpuntjes ontdekt. Ik deel in dit artikel mijn kleine (of grote) geluksmomentje. Benieuwd, lees dan gezellig mee!

– De overstap maken van Blogger naar WordPress. Dit is zeker één van de beste beslissingen die ik heb gemaakt rondom bloggen.
– Met de start van 2016 is ook het jaar van het boek gestart, en dit maakt de boekenwurm in mij erg blij!
– De #JANUari challenge van Girls love 2 run voltooid hebben.
– Het eerste beetje sneeuw dat is gevallen deze winter.
– Prachtige zonsop- en ondergangen door de koude temperaturen.
– Nieuwe recepten uitproberen, en deze allemaal erg geslaagd vinden.
– Na het hardlopen het gevoel hebben dat je de hele wereld aankan ;).
– Nieuwe televisie series ontdekken en bing-watchen.
– Fijne muziek afspeelijsten met echte happy vibes.
– Samen met anderen een goal zetten voor dit jaar. Met elkaar moet het lukken toch?!
– Een groot schoolverslag inleveren, en echt trots zijn op wat ik er mee heb gedaan.

En hoe was jullie januari. Ben je al bezig geweest met je eigen goals of zijn deze na de eerste weken al vervallen? Voor mij was januari een zeer geslaagde maand, en februari kan alleen maar beter worden!

Bloglovin

Geef een reactie

