Tune tuesday: Happy vibes

Gisteren was het blue monday. Je weet wel, de meest depressieve dag van het jaar.  Eigenlijk was het enige blauwe dat ik gisteren vond was de heldere lucht, maar die is vandaag alweer ver te zoeken. Om deze week een positieve boost te geven, heb ik een nieuwe playlist vol met happy vibes gemaakt. Want muziek heeft een grote invloed op mijn stemming, bewust maar meestal onbewust. 

In deze playlist vind je meezingers voor onder de douche, hits van de afgelopen zomer en nieuwe nummer.  Ik heb gekozen voor een bonte mix aan artiesten, van Birdy tot Tiësto. Zelf ben ik nu bezig met mijn toetsweek, dus ik kan wel wat uplifting mood booster gebruiken. En deze playlist komt zeker door de test!

Een gedachte over “Tune tuesday: Happy vibes

Geef een reactie

