Let’s talk about: doelen voor 2016

It’s time for some new goals! De afgelopen twee jaar heb ik ook aan het begin van het jaar doelen opschreven. Door de loop van het jaar zal ik een update geven hoe het er voorstaat met mijn doelen. Te beginnen in maart. Vorige jaar had ik bijna al mijn doelen behaald, en ik hoop dat het dit jaar weer gaat lukken!

– Tien Engelse mile lopen

Tien Engelse mile of 16 kilometer is een mooie tussenafstand voor de halve marathon. Een populaire tien mile run is de dam tot dam loop. Ik ben niet van plan om hieraan mee te doen, maar wie weet zijn jullie mij daar nog wel shinen. In 2015 was mijn doel de tien kilometer en deze heb ik met veel plezier gerend. Ik hoop een tien mile binnen de twee uur te kunnen rennen. Maar eerst maar eens zien hoe ver ik kom!

– 100 artikelen online zetten

Vorige jaar stond dit doel ook op mijn lijst, maar deze heb ik niet gehaald. Daarom geef ik mijzelf dit jaar nog een kans! Met een goede planning en genoeg inspiratie zou dit doel makkelijk moeten lukken. Op dit moment staan er 266 artikelen online op mijn blog. Tel hier honderd bij op en je hebt het aantal artikelen dat ik op 31 december moet hebben. Wish me luck :).

– Een baantje zoeken

Ik wil dit jaar graag een ergens beginnen met werken. Deze zomer word ik 16, dus er zijn meer mogelijkheden dan alleen een krantenbaan. Het liefste zie ik mijzelf werken in een kledingzaak of in de bediening. Het wordt nog even rondkijken en solliciteren.
image

– In totaal 350 kilometer hardlopen

Voor de gene die schrikken, nee ik ga geen ultra run van 350 kilometer lopen ;)! Ik wil dit jaar in totaal 350 kilometer gerend hebben. Dit gaat nog een aardige uitdaging worden, en ik moet ook zeker geen blessures meer krijgen. Nu staat mijn kilometer teller op 352 en eind dit jaar moet dit dus 702 zijn. Nu ik dit zo opschrijf klinkt het als een onmogelijke opgaven, maar ik ga gewoon mijn best doen!

Dit zijn mijn doelen voor 2016. Hoe zit het met jullie, nog doelen of goede voornemens voor dit jaar? Ik ben erg benieuwd naar jullie lijst!

Geef een reactie

