Lichtpuntjes december

Het is één januari. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik lig zeker nog in mijn bed als dit artikel online komt. Gisteren heb ik al terug geblikt op het afgelopen jaar en deelde ik mijn favoriete momenten. Maar natuurlijk kunnen mijn lichtpuntjes van december ook niet ontbreken. Voor mij was december vooral een maand van feest, lichtjes, lekker eten en vakantie!

– Mijn nieuwe Mango winterjas waar ik gek op ben.
– De terugblik van het afgelopen muziek jaar die Spotify je altijd in december geeft.
– Mijn nieuwe kapsel! Ik zo blij met mijn korte haar.
– Alle lijstjes van 2015 die ik op de blogs van andere lees.
– Kleine momenten voor jezelf, zoals een maskertje, tijdschrift of een verse laag nagellak.
– Het trotse gevoel na dat ik zag dat ik bijna al mijn doelen van dit jaar behaald heb.
– De feestdagen kunnen doorbrengen met familie en vrienden.
– En natuurlijk je onbeschaamd volproppen met voedsel :)!
– Je helemaal kunnen optutten voor kerst en oudejaarsavond.
– Twee weken lang kerstvakantie. Dat betekent uitslapen, boeken lezen en series kijken..
– Nieuwe doelen en plannen kunnen maken voor 2016.
– Kerstcadeaus kopen voor mijzelf met cadeaubonnen die ik heb gekregen. Dat is nou leuk winkelen!Hoe was jouw december? Ik vond het een zeer geslaagde maand en ik kijk ook uit naar het nieuwe jaar!

 

2 gedachtes over “Lichtpuntjes december

Geef een reactie

