Let’s talk about: 2015, mijn jaar!

Terugblik op 2015
Yép, het is zover. De laatste dag van 2015. Het is bizar! Zelf ben ik niet zo fan van de clichés over ‘wat gaat de tijd snel’. Wat ik wel leuk vind is herinneringen ophalen en lijstjes maken. 2015 was voor mij een fantastisch jaar. Een jaar vol nieuwe dingen ontdekken, nieuwe beginnen en nadenken over de toekomst. En ja, dan moet ik toch wel toegeven dat de tijd snel gaat!

– De groei van mijn blog
Misschien niet eens echt in bezoeker en aantal, maar wel in kwaliteit en liefde. Ik vind het nog steeds super om iets te kunnen schrijven en dit te delen met allemaal mensen. Bloggen is één van mijn grootste hobby’s. Het is niet altijd even makkelijk om iets uit mijn vingers te krijgen, maar altijd de moeite waard.– Voor het eerst skiën
Ik weet nog hoe onstabiel ik op die rare, lange latten onder mijn voeten stond. Maar toen ik eenmaal de smaak te pakken had, en hoger op durfde was het verslavend. Het is heerlijk om snel naar beneden te glijden. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de stoeltjeslift nog steeds een super irritant ding vind.

– Kracht vinden in andere
Ik ben zelf sterk introvert en ik doe dingen graag alleen en op mijn manier. Maar door de loop van het jaar heb ik wel ontdekt dat de juiste mensen je sterker kunnen maken. Soms heb je de blik van een ander nodig om iets te verbeteren. Om hulp vragen is nooit mijn sterke kant geweest, maar dit jaar heb ik wel geleerd om meer mijn mond open te trekken.

– Verder ontwikkeld met hardlopen
Jullie zullen inmiddels wel weten dat naast bloggen, hardlopen mijn passie is. Aan het begin van dit jaar was mijn doel om makkelijk een vijf kilometer te kunnen rennen. Langzaam groeide de afstand tot tien kilometer. Ik vind het super om te zien dat je iets kan bereiken, als je gewoon doorzet! Dit jaar was mijn hardloopjaar. En ik hoop dat ik mijzelf in 2016 nog verder kan ontwikkelen.

– Mijn eerste keer Italië
Mensen wat is Italië een prachtig land! Fantastisch weer, heerlijk eten en een prachtige omgeving. Ik heb echt genoten van de drie weken die ik in Italië heb door gebracht. Het was een fijn moment om even een pauze te nemen van mijn ‘echte’ leven, en alles op een lager pitje te zetten.

En dan wil ik nog afsluiten met een sidenote. Want natuurlijk wat 2015 niet alleen happiness en feesten. Er zijn genoeg diepte punten geweest of momenten waarin ik mij echt slecht voelde. Maar ik wil dit jaar positief afsluiten. Zolang je leert kijken naar de mooie momenten in het leven, is alles een stuk minder erg. En hoe was jullie jaar?

Geef een reactie

