Let’s talk about: Mijn doelen van 2015

Death_to_stock_photography_bonus_floral_10

Dit wordt alweer mijn laatste artikel van 2015. En wat is een betere manier om dit jaar af te sluiten dan kijken wat ik allemaal heb bereikt? Aan het begin van dit jaar heb ik vijf doelen opgesteld, waaraan ik in 2015 wilde werken. Vandaag laat ik jullie weten hoever ik ben gekomen met mijn doelen. In de laatste update schreef ik al dat drie van de vijf doelen waren behaald.

100 artikelen online zetten:
Mha wha  doel één heb ik dit jaar niet behaald. In totaal zijn er dit jaar 85 artikelen online gekomen. Dat betekent dat ik er ook niet bijna was, en mijn excuus? Die heb ik niet. Nee ik was niet te druk met school bezig, ik heb geen andere hobby’s die veel tijd kosten of een baantje. Mijn redenen zijn Netflix en koekjes. Ik had gewoon niet goed vooruit gepland, waardoor sommige artikelen niet op tijd klaar stonden. Ik kan mijzelf nog geen beloftes doen, maar dit doel komt volgend jaar zeker weer op mijn lijstje te staan!

In staat zijn om 10 kilometer achter elkaar te lopen: 
Dit doel heb ik met slag en wimpel gehaald! Al in april liep ik tijdens de Alkmaar city run 10 kilometer. Dit was zeker één van mijn favoriete momenten van dit afgelopen jaar. De sfeer, de grote groep mensen en het besef aan het einde dat je het hebt gehaald. Ik ben ook zeker van plan om komend jaar weer mee te doen.

200 kilometer hardlopen: 
In mijn vorige update artikel had ik al verteld dat dit doel ook behaald is. De teller van dit jaar staat op 263,2 gelopen kilometers. Dit getal had hoger kunnen zijn als ik niet twee blessures had opgelopen, één waar ik nu nog steeds niet compleet van hersteld ben. Maar ik kan alleen maar zeggen dat ik super trots ben op mijzelf. Ik heb mijzelf naar buiten gesleept op de koude winterochtenden, als ik veel liever in mijn bed had gelegen. Ook heb ik dit jaar in vier verschillende landen gelopen. Mijn loopschoenen gaan overal met mij mee!

Momenten vastleggen: 
Over dit doel heb ik gemengde gevoelens. Ik heb een vinkje voor dit doel gezet, omdat ik zeker vind dat ik afgelopen jaar momenten meer gekoesterd heb. Meer stilstaan bij al het mooie en goede in mijn leven. En als ik de behoefden had om hier over te schrijven of een foto te maken, dan deed ik dit ook. Elke dag een dagboek bijhouden of een foto maken, zo’n persoon ben ik gewoon niet. En eigenlijk leg ik met elk artikel dat ik schrijf een moment vast. Een leuk project waar ik mee bezig ben, mijn liefde voor hardlopen die ik opschrijf of de lichtpuntjes. Blogs worden niet voor niets online dagboeken genoemd.

Meedoen aan een hardloop event: 
Ik heb dit doel samen met de tien kilometer voltooid. En een hardloop event is zeker voor herhaling vatbaar. Daarom heb ik mij al ingeschreven voor de Zandvoort circuit run van Runner’s world. Deze race vindt plaats eind maart en gaat over het circuit van Zandvoort en over het strand. Ik heb hier nu al zin in!

En hoe staat het ervoor met jouw doelen? Had je goede voornemens of doelen voor dit jaar en zijn deze door de eerste maanden heen gekomen, of zijn ze al in januari gesneuveld? Ik vond 2015 een erg geslaagd jaar waarin in veel meer heb bereikt dan alleen mijn doelen! Ik ben mee te weten gekomen over mijzelf en wat ik later zou willen doen. Ik heb nieuwe mensen ontmoet, andere landen en plekken ontdekt en leuke dingen gedaan. 

Een gedachte over “Let’s talk about: Mijn doelen van 2015

  1. Heej Jennifer,
    Goed bezig geweest zo te lezen!!
    Super jaar gehad en reden om trots te zijn op jezelf.
    Zeker diep respect langs mijn kant voor je doorzettingsvermogen als het om het rennen gaat. Knappe prestatie!
    Ik ga je blogs ook in 2016 zeker blijven lezen 🙂
    Liefs

    Like

Geef een reactie

