Tune tuesday: A very merry christmas

Sinterklaas is voorbij en de kerstdagen staan echt om de hoek. Dit houd voor mij in dat ik “legaal” kerstmuziek kan luisteren. Kerstmuziek is één van mijn favorieten aspecten van de feestdagen. Het geeft echt zweer en warmte in deze koude dagen. Ik heb daarom mijn favoriete nummers opgeslagen in een playlist. Er zitten wat klassiekers, maar ook relatief nieuwe pop nummers in.

Het afgelopen jaar was een super popmuziek jaar. Er zijn een paar gave albums uitgekomen en ik heb een aantal nieuwe artiesten ontdekt. Maar waar is de nieuwe kerstmuziek gebleven? Ik heb een beetje rondgesnuffeld in de nieuwe kerstalbums, maar er zat niet veel soeps tussen. Gelukkig zijn er aan kerstliedje genoeg, dus ben ik het archief ingedoken. Mijn favoriete nummer? Mhh ik weet het niet zo goed. Wel ben ik fan van Kristen Bell, Diana Krell en All I want for christmas is you (Duh…)

Q: Wat is jouw all time favorite kerstlied? En wat vind jij van het afgelopen jaar qua muziek die is uitgebracht? 
Geef een reactie

