Kerst inpak ideeën

inpak7
Ik vond cadeaus leuk inpakken altijd nutteloos. Het gaat toch om de inhoud en niet hoe het cadeau is ingepakt? Maar Pinterest veranderde mijn mening direct. Na het zien van alle mooi versierde pakjes onder kerstbomen begon het bij mij ook wel te kriebelen. Om jullie ook over te halen of inspiratie te geven, heb ik mijn favoriete ideeën op een rijtje gezet. Met dit artikel weid ik ook meteen een nieuwe thema week in. Elke dag komt er een artikel online met kerst als thema. Van diy projecten tot lekkere koekjes. So have fun reading!

inpak1
Ik hoop nog steeds op een witte kerst, maar zoals dit niet gebeurt kunnen we altijd nog proberen de sneeuw naar binnen te halen. Deze lieve sneeuwpop is super makkelijk te maken, en het laat je cadeau er direct professioneel uitzien.
inpak2
Ben je niet zo creatief of heb je gewoon geen zin om te knutselen. Dan is dit een perfect alternatief! Het enige wat je nodig hebt is blanco inpakpapier en een marker. Als je een nope bent in het tekenen van strikken *steek haar hand op*, dan kan je altijd nog gebruik maken van een template of voorbeeld.
inpak3
Deze staat bij mij met stip op de eerst plek. Ook dit is weer super simpel en het staat fanatisch onder je kerstboom. Je kunt gaan voor klassieke Rudolf door alleen bruine verf te gebruiken. Maar met de gekleurde pieten van tegenwoordig kijk ik ook niet meer raar op van regenboog rendieren!
inpak5inpak4
Deze ideeën zijn mijn favoriet voor een ouder iemand. Zonder al te veel poespas en het heeft een klassieke uitstraling. Ik vind het witte inpakpapier ook een leuke vervanging voor gebruikelijke rood of zilver papier! Kleine kerstballetje zijn bij veel hobby en tuinwinkels te vinden, en als je een echte kerstboom hebt is het tweede pakje ook zo gemaakt.
inpak6
Last but not least, een vingerverf lichtslinger. Ik denk dat dit een leuk project is om met kinderen te doen in hun kerstvakantie. Je kunt al uit gaan door het hele pakje vol te stempelen, maar één slinger ziet er ook al super uit.
Q: En wat vinden jullie van het leuk inpakken van cadeaus? Zonden van je tijd of een goed idee?
Geef een reactie

