The December tag

Thr december tag
Ik kwam deze leuke tag een tijdje geleden tegen op Vera Camilla, en ik wilde hem graag ook zelf invullen. December is toch wel een speciale maand. Veel leuke feestdagen, het weer verandert en het is de laatste maand om nog aan je doelen of voornemens te werken!

Wat vind je het leukste aan de maand december?
De stemming. Iedereen verheugt zich toch wel op de feestdagen en het lekker eten. De verlichting, kerstbomen, kerstmarkten en daar komt ‘ie weer het eten! Ook vind ik het heerlijk om binnen warm onder een dekentje te kruipen met een mooi boek of een feestelijke film.
 
Wat is jouw favoriete parfum om te dragen tijdens de feestdagen?
Ik draag niet vaak of veel parfum. Wel vind ik the body shop Shea body butter en shower gel perfect passen bij de winter. Het is een heerlijke warme geur.
 
Welke drie producten mogen niet ontbreken deze maand?
1. The body shop shea body butter. Ja daar is het weer. De body butter zijn super voedend dus geweldig voor in de winter.
2. Autumn storm thee van Pickwick, deze thee drink ik de hele herfst en winter door!
3. Een mooie bordeaux rode nagellak. Persoonlijk vind ik de l’oreal bordeaux escape en Essence 14 do you speak love mooie kleuren. 
Wat is je favoriete winterdrankje?
Did you already guessed it… Het is thee! Ik drink liters thee per dag. Zelfs nu ik dit artikel zit te typen heb ik al twee koppen thee op. Don’t judge me, in de winter is het fijn om een warm drankje te hebben. En omdat ik geen koffie of chocolade melk lust kom je al snel uit op thee. 
 
Wat is je favoriete kerstfilm?

Elf of the polar express. Het is al een tijdje geleden dat ik één van deze films heb gezien. Maar met de kerstvakantie in het verschiet zal dit niet lang zo blijven!
 
Welk soort snoep eet jij het meest rond deze tijd?

Ik beantwoord deze vraag met alle liefde. Rond sinterklaas gaat er wel een kilo kruidnoten doorheen, en taaitaai poppen zijn ook niet veilig. Met de feestdagen snoep ik ook veel chocolade en kerstkoekjes.
 
Wat is jouw ultieme kerstlook?

Voor make-up ga ik voor een simpele look met een glitter accent. En voor kleding zal het een zwarte jurk met statement ketting en hoge hakken. Niet heel origineel, maar wel heel feestelijk.
Wat is jouw favoriete kerstnummer?
Komende dinsdag komt mijn kerstplaylist online, so stay tuned! Mijn favoriete nummer… Eerlijk gezegd weet ik het niet echt. Ik hou van de klassieke kerstnummers zoals all I want for christmas is you en white christmas. Het kerst albums dat ik graag luister zijn van Pentatonix en de Glee cast.
 
Wat zijn jouw goede voornemens voor 2016?

Over mijn goede voornemens heb ik nog niet echt nagedacht. Wel komt er begin 2016 weer een artikel met doelen online. Ik heb nog even de tijd om hier over na te denken.
 
Als je dit een leuke tag vind neem hem dan ook zeker over op jouw blog! 
Q: Wat vind jij het leukst aan december?
Geef een reactie

