Let’s talk about: My new hair

DSCN2854 (2)
Ga ik een heel artikel wijden aan mijn haar?! Ja je lees het goed. Ik ga het hebben over die lange strengen bestaand uit melamine, keratine en andere eiwitten. En je kan nu wel zeggen dat haar niet zo belangrijk is, maar Elle Woods heeft een crime opgelost met dank aan haar blonde manen!


Als je mijn blog al een langere tijd volgt of mij persoonlijk kent dan weet je dat ik altijd al lang haar heb gehad. Lange, stijl en naar mijn mening redelijk saai haar. Het werd dus wel eens tijd om de schaar er in te zetten. Eigenlijk had ik twee jaar geleden al besloten dat ik wel eens wat anders wilde, maar nog nooit is er zo’n stuk afgegaan. Vooral toen Lauren Conrad en Emma Stone, twee van mijn favoriete ladies, kort gingen begon er iets te kriebelen.

Dus zo gezegd zo gedaan. Afgelopen zaterdagmiddag ben ik naar de kapper geweest. Met als gedachte, “het is Sinterklaas waarschijnlijk is het lekker rustig”. Nou daar had ik mij sterk in vergist! Maar na een uur wachten was het mijn beurt, en eerlijk gezegd vond ik het spannender dan ik wilde toegeven. Het moment dat de schaar er in ging was dan ook wel een opluchting. Ik kon echt niet meer terug. Langzaam werd mijn hoofd lichter en toen lag er dikke vlecht voor mij. Ik ben super blij met het eindresultaat, en heb er spijt van dat ik niet veel eerder voor kort ben gegaan!

En ga ik nog iets met die vlecht doen hoor ik je denken. Jazeker! Deze vlecht wordt, samen met die van mij zusje die samen met mij naar de kapper is gestapt, opgestuurd naar stichting Haarwensen. Deze stichting maakt van het haar een mooie pruik voor meiden tot achttien jaar die om medische redenen hun haar zijn verloren. Dit is toch het minste wat ik kan teruggeven in een maand van krijgen!PicMonkey Collage new hairQ: En wat vinden jullie van mijn nieuwe kapsel?

3 gedachtes over “Let’s talk about: My new hair

Geef een reactie

