Reads: #boektober update

Oktober mag van mij officieel uitgeroepen worden tot nationale leesmaand. Want niet alleen wil ik door het saaie weer naar binnen om te lezen, ook is de kinderboekenweek in oktober. Niet alleen ik houd erg van lezen, maar Dagmar ook en zij wilde hier iets meedoen. Daarom heeft ze het project #boektober opgezet. Aan het begin van de maand schreef ik hier al over. Het was de bedoeling dat je een goal aantal boeken bedenkt dat je wilde lezen in oktober. Hoe is het met mijn doel gegaan? Ik geef je vandaag een update.
De maand is nog niet eens voorbij en ik kan je met trots zeggen dat ik mijn goal al heb gehaald.     Het was misschien geen echte prestatie voor mij, #teamboekenwurm, maar ik vond het heerlijk om extra tijd vrij te maken om te lezen. Eigenlijk niet eens vrijmaken maar lezen als ik wachtte , lezen als ik normaal een film ging kijken, lezen voor ik naar bed ga. Enfin je snapt wat ik bedoel.

De boeken die ik wilde gaan lezen zijn:
– De donkere kamer van Damokles
– Marathonloper
– De prinses
– Anna & de french kiss
– A hot glue gun mess

Uiteindelijk heb ik een paar wijzigingen aangebracht in mijn ‘to be read’ lijst. Er stond nog een ander boek in mijn kast al een tijd naar mij te staren. En afgelopen week heb ik deze er eindelijk bijgepakt. Ik heb het over Cinder, dit boek heeft goede reviews en hoge waarderingen. En ik kan niets anders zeggen dan dat ik het een fantastisch boek vind. Ook stond Shopalicious niet op mijn lijst, maar ik had zin in een vrolijke en luchtig boek. Dit zijn de boeken die ik heb gelezen voor boektober:

– Marathonloper                    Abdelkader Benali
– De prinses                           Kiera Cass
– Anna & de french kiss        Stephanie Perkins
– Cinder                                 Merissa Meyer
– Shopalicious!                      Sophie Kinsella
– A hot glue gun mess           Kate Albrecht aka Mr.Kate

Door deze challenge heb ik wel ontdekt hoe heerlijk het is om even een moment rust te nemen en te lezen. En ook dat een goed boek je soms de hele nacht wakker houd, omdat je het uit wilt lezen! 😉

Een gedachte over “Reads: #boektober update

Geef een reactie

