DIY: Herfst slinger

Overal zie ik boomstammetjes opduiken. Als onderzetters, muurdecoratie of kaarsenhouders (hout, vuur, kaarsen….) bedenk iets en het is er. Maar wie gaat er nou twintig euro neerleggen voor een stukje geschuurd hout? Ik niet, dus ben ik zondag de schuur ingedoken om mijn eigen twist aan deze trend te geven. In dit artikel leg ik uit hoe je deze leuke slinger moet maken.

Benodigdheden:
– Een tak of een rond stuk hout
– Krijtbord verf of sticker
– Zaag
– Touw
Er valt niet zoveel uit te leggen over deze diy, want het spreek vrij voor zich.
Zaag een dikke tak in acht schijfjes en schuur deze glad met fijn schuurpapier. Het is misschien ook handig om je hout te controleren op insecten ;)! Breng daarna een laag krijtbord verf aan of knip acht rondjes uit een krijtbord sticker. Plak met een lijmpistool of sterke lijm de schijfjes aan een stuk touw en laat dit goed uitharden.
Now you’re finished! Vind een leuke plek om je slinger op te hangen en maak wat foto’s om je slinger op Instagram te showen. 🙂

 

Geef een reactie

