Lichtpuntjes september

Time flies when you are having fun! De afgelopen maand heb ik super leuke dingen gedaan en meegemaakt. Ik heb al mijn lichtpuntjes op een rijtje gezet. Pak een kop thee, en geniet samen met mij na van september.


– Een super leuke werkweek in de Ardennen!
– Voor het eerst in mijn leven abseilen, en nu alleen maar vaker willen.
– Het begin van de herfst!
– Heerlijk rondjes hardlopen die mij meer energie gaven dan dat ik er in stopte.
– Instagram en Pinterest!
– Een goed begin van het schooljaar, met allemaal mooie cijfers.
Annemerel die afgelopen week de marathon van Berlijn rende, en hier leuke verslagen van heeft    geschreven.
– Naar de Ikea gaan en het raar vinden dat er zoveel auto’s met een Nederlands kentekenplaat zijn.      Wat een week België allemaal met je kan doen ..;)
– Een heerlijke high tea met vriendin en moeders.
– Gevulde speculaas en ander sinterklaas snoepgoed … guitly pleasure!

– Leuke boeken die ik in september heb gelezen, en exciting book challenges die deze maand komen.
– Beseffen hoe heerlijk rustig het is zonder internetverbinding…
Q: Wat was jouw lichtpuntjes in september?
Geef een reactie

