Fall: Herfst wishlist

We moeten er nu echt aan gaan geloven, de herfst. De shorts en sandalen kunnen weer ingeruild worden voor truien en laarzen. En samen met de bomen verkleurt mijn garderobe ook naar rood, geel en bruin. Deze seizoenswissel is ook een perfect excuus om de winkelen, toch?! Vandaag laat ik mijn wishlist zien voor de herfst.


1. Forever 21, € 14,-
2. Vero Moda, € 19,95
3. Esprit, € 69,99
4. Esprit, € 49,99
5. H&M, € 9,99
6. Romwe, € 33,50
7. Only, € 19,95
8. C&A, € 29,90

Q: Ben je meer een lente of herfst persoon?

2 gedachtes over “Fall: Herfst wishlist

  1. Hoi Jennifer
    Leuke outfit voor de herfst!
    Ik ben meer een herfsttype als het om het weertype gaat..
    Storm, regen tegen de ramen en kaarsjes binnen..
    Al kan ik ook erg genieten van de ontluikende bloesems in de lente..
    Als het gaat om kleding…duidelijk meer herfstkleuren!
    Jij al bijgekomen van je heftige week in de Ardennen?
    Groetjes
    Tante Janny

    Like

Geef een reactie

