Update: Doelen van 2015

We zijn al voor drie kwart door dit jaar heen. En daarom vind ik het wel eens tijd worden voor een update over mijn doelen. In junvertelde ik jullie al hoe met mijn doelen ging, en vandaag komt er een vervolg. Heb ik genoeg aan de komende drie maanden om mijn doelen te halen?

100 artikelen online zetten:
Ik heb dit jaar 63 artikelen online gezet. En als ik zo door schrijf, dus twee artikelen per week online zet, kom ik op 95 artikelen uit. Dat betekent dus meer lees plezier voor jullie en minder films kijken voor mij ;). Maar met de feestdagen komen er wel weer themaweken, dus dit doel zit in de pocket denk ik.

In staat zijn om 10 kilometer achter elkaar te lopen: 
Dit doel heb ik in mei al gehaald door aan de Alkmaar city run mee te doen. In mijn vorige update artikel vertel ik hier mee over. Ik ben net begonnen met een halve marathon trainingsplan, en ik zal jullie zeker op de hoogte houden over mijn hardloopavonturen.

200 kilometer hardlopen:  
Mission accomplished! Het heeft mij om precies te zijn 246 dagen en 12 uur gekost om dit doel te bereiken. En er zitten nog vijf maanden in dit jaar om de kilometerteller verder omhoog te krijgen. Dit lijkt mij zeker geen probleem.

Momenten vastleggen:
In de vakantie heb ik een aardig archief aan foto’s gemaakt, en elke dag een journal bijgehouden. Ook thuis ga ik regelmatig zitten om een stuk te schrijven over de dag. Maar ik heb ook ontdekt dat alleen al denken aan leuke momenten genoeg kan zijn.

Meedoen aan een hardloop event: 
Ook dit doel is al behaald door mee te doen aan de Alkmaar city run. Ik ga mij volgend jaar zeker weer inschrijven voor deze race. Misschien lukt het dit jaar nog om mij ook voor een andere race op te geven. Kerstmannen run misschien?! 😉

Q: Hoe gaat het met jouw doelen voor dit jaar?

2 gedachtes over “Update: Doelen van 2015

  1. Heej Jennifer,
    Leuk om weer een stukje van jou te lezen.
    Goed bezig zo te lezen!!!
    Is de zeeuwse kustmarathon een leuk doel om naar toe te werken?
    Niet de meest makkelijke marathon, maar als je het ziet zitten dan kom ik je zeker aanmoedigen!!
    Groetjes
    Janny

    Like

  2. Ow ennuh..mijn doelen dit jaar hebben te maken met mijn studie..en die doelen zijn bijna behaald.
    Nog wat verslagen inleveren en dan aan mijn scriptie beginnen..das dan een half jaar eerder dan ik gedacht had 😉

    Like

Geef een reactie

