Lichtpuntjes augustus

Ik wil jullie niet teleurstellen, maar iemand moet het toch echt zeggen. De zomer loopt ten einde! En het weer heeft ons alvast een voorproefje gegeven van de regenachtige herfst dagen. Om je dag toch wat leuker te maken deel ik vandaag mijn lichtpuntjes van augustus.

– Het prachtige Lucca in Italië, als je niet in een spijkerbroek rond zou lopen lijkt het net of het terug bent gegaan in de tijd
– De zon in Nederland die hielp met het behouden van mijn bruine kleurtje.
– Nieuwe school spullen kopen, en deze een eigen creatieve twist geven.
– Een schone en opgeruimde kamer.
– Mijn lieve vrienden die op mijn verjaardag zijn gekomen.
– De leuke, spontane outfit foto’s die op mijn verjaardag zijn gemaakt.
– Stapels met boeken en tijdschriften die nog gelezen moeten worden.
– Mooi gelakte teen nagels.
– Nieuwe mensen leren kennen op  school.
– Door Quiznet kan ik onderuitgezakt en met mijn mobiel leren voor toetsen en talen! Dream that comes true!
– De “tropische” onweersbuien die op Nederland trokken de afgelopen dagen.
– Andere mensen die door mijn hardloop enthousiasme en vrolijke verhalen, ook zijn gaan lopen.
Q: Wat zijn jouw lichtpuntjes van augustus?
Een gedachte over “Lichtpuntjes augustus

  1. Ey jen echt inspiratie dit. Ik heb gewoon precies hetzelfde he. Ik loop ook hard en doe dat met plezier. Ik ga ook veel liever een rondje hardlopen dan dat ik in een auto of op de fiets zit. Nou ga nog lang door met bloggen want het is echt wel een sicke blog. Xx anonieme hardloper

    Like

Geef een reactie

