Ootd: Mijn 15de verjaardag

DSCN2801

DSCN2802 DSCN2810
DSCN2811
DSCN2820
Afgelopen zaterdag werd ik eindelijk vijftien, dus het was weer tijd voor in feestje! De weergoden waren mij zeer gunstig gestemd, want ik heb top weer gehad. Het was zelf zo warm dat alle ballonnen knapten, maar gelukkig heb ik deze tros kunnen redden voor mijn outfit foto’s. Als je mijn blog al langer volgt, ken je deze jumpsuit misschien nog wel uit een vorig outfit artikel. Maar dit juweeltje mag nog wel een keer in de spotlight staan!
Outfit informatie:
Jumpsuit: Forever 21
Schoenen: Primark
Geef een reactie

