Back2school Tag: back to school

Je hebt de lente tag, zomer tag en zo ook de back to school tag. Het liefst denk ik hier nog niet aan, maar de eerste schooldag komt nu echt dichterbij. In deze tag staan vragen over mijn favoriete vakken, hoe laat ik opsta en in wat voor tas ik mijn kilo’s aan boeken mee sjouw. Hoe oud ben je en zit je nog op school?
Ik ben veertien en ja ik zit dus nog op school. Ik ga naar het vierde jaar van de middelbare school. En ik heb nog wel wat jaartje te gaan!

Welk niveau doe je?
Ik doe Havo en ga na de vakantie naar de vierde klas. Eind vorig schooljaar heb ik ook mijn profiel moeten kiezen. Dit jaar start ik met Cultuur & Maatschappij.

Vind je school leuk?
Umhh… Ik vind school zeker niet vreselijk! Het ene vak is leuker dan het andere, maar over het algemeen vind ik school best oké. Maar stel mij deze vraag nog maar eens de week voor de toetsweek ;).

Wat is je favoriete vak?
Geschiedenis. Ik vind het altijd interessant om de verhalen en kijk van mensen te zien op dezelfde gebeurtenis. Iedereen ervaart dingen anders. Het enige nadeel, is de berg aan begrippen en huiswerk dat je moet leren.

Wat vind je het stomste vak op school?
Biologie! Ik heb nooit iets gehad met biologie, en toen ik het kon laten vallen heb ik dit ook meteen gedaan. Ik ben ook geen enorm fan van aardrijkskunde en Nederlands. Maar jammer genoeg is dat laatste een verplicht vak 😦 .


Wat voor agenda heb je?
Deze vrolijke ananas agenda van de Hema. Want als je niet in de tropen kan zitten, neem dan een beetje tropen mee naar school!

Hoe laat sta je ’s ochtends op?
Tussen kwart voor en kwart over zeven, het ligt er net aan hoeveel zin ik in de dag heb.

Hoe ga je naar school? Fiets, bus etc.
Regen, zon, sneeuw of hagel ik ga altijd op de fiets. In stijl, dus zonder regenpak, zodat ik verzopen op school aankom. Noem me maar eigenwijs…


Wat voor schooltas gebruik je?
De eerste drie jaar heb ik een schoudertas gebruikt, maar voor dit jaar heb ik een nieuwe tas gekocht.
Een donkerblauwe rugzak, en ik ben benieuwd of ik het fijn vind.

Wat ben je geworden nadat je je opleiding hebt afgerond?
Dat is een goede vraag… Nou nog niks. Eerste maar eens mijn Havo diploma halen, en dan zie ik wel verder.

Q:Wat is/was jou favoriete vak?

Vlog mij op Bloglovin

Een gedachte over “Back2school Tag: back to school

Geef een reactie

