Back2school Diy: schriften decoreren

Bij het terug naar school gaan hoort ook het gebruikelijke ”schoolspullen shoppen”. Elk jaar komen merken weer met vrolijke collectie vol schriften, kaftpapier en agenda’s. Maar zo komt het vaak voor dat je dezelfde spullen hebt als je buurvrouw. Wees dit jaar uniek, en decoreer je schriften zelf!

Wat heb je nodig:

– Blanco schriften
– Verf in geel, blauw, roze en groen
– washi tape of gekleurd duct tape

Galaxy print:

Voor deze diy gebruik ik een zwarte ondergrond. Als je geen zwart karton hebt, verf dan eerst een stuk karton zwart. Verf blauwe en roze ”vlekken” op het zwart, en laat ze op sommige punten overlopen. Maak grote sterren door witte puntjes te verven en deze aan de randen te vervagen.
En nu komt het leukste deel! Doe witte verf op een kwast en spetter de verf over je kunstwerk. Dit gaat het makkelijkst door met je vinger langs de punt van het pencil te gaan. Klik voor een duidelijke video uitleg hier.

 

Ananas print:

Voor deze print gebruik ik de ananas stempel die ik al eerder gemaakt heb voor mijn ananas tote bag.

In dat artikel staat ook een duidelijk uitleg hoe je moet stempelen. Om dit schrift nog leuker te maken heb ik de rug meet duct tape bedekt. Dit houd je schrift niet alleen steviger, het ziet er ook super leuk uit!

Als je mijn blog al langer volgt dan ken je de etiketten misschien nog wel van vorig jaar. In dit artikel maak ik krijtbord etiketten. Makkelijk en uniek!
Q: Welke print vind jij het leukst om te gebruiken op schriften te gebruiken?

Volg mij op bloglovin!

Geef een reactie

