OOTD: There is a first time for everything

DSCN2755 (2)
DSCN2744 (2)
DSCN2757 (2) DSCF4994
DSCF5009 (2)
De zomervakantie, ik verheugde mij er al zeker twee maanden op. Ik ben dit jaar voor het eerst in Italië, en ik ben erg onder de indruk! Deze foto’s zijn gemaakt bij het Comomeer, een meer in het noorden van Italië. De temperaturen zijn sky high en elke ochtend word je het bed uitgebrand. Ik moet alleen nog even werken aan mijn bruine kleurtje!
kleding info:
Shirt: Hema
Short: Esemara
Sandalen: C&A
Q: Naar welke vakantiebestemming ben jij dit jaar afgereisd?
Geef een reactie

