Tag: fun in the sun!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plezier in de zon heb ik de afgelopen week zeker wel gehad, mede mogelijk gemaakt door de hittegolf. Vandaag deel ik een tag met zonnige vragen, mijn favoriete drankje en je ontdekt mijn tip om een nieuw taal te leren.
Wat vind jij het leukste van de zomer?
Het warme en mooie weer (daar ga ik dan wel vanuit), vakantie en de lange dagen.

Word jij bruin of verbrand je?
Als bruin van de sproeten telt als bruin worden?! Nee ik verbrand redelijk snel en echt bruin ben ik nog nooit geweest.

Wat is je favoriete zomer nagellak?
In de zomer draag ik bijna alleen maar blauw en roze tinten. Mijn favoriete van deze zomer zijn Fast green van de Hema, play with my mint van Essence en Timbleberry van sinful colors.

Wat is je favoriete zomerdrankje?
Spa rood met heel veel ijs en mint of limoen. Ik hou van dit frisse drankje met een sparkelende twist!

Wat is je favoriete app voor deze zomer?
Ik heb laatst de app duolingo ontdekt. Via deze app kan je een nieuwe taal leren zoals Italiaans, Spaans, Russisch en Zweeds. Ook als je een taal, die je al beheerst wilt onderhouden is dit een handige app. Ik ga dit jaar voor het eerst naar Italië en een beetje kennis van deze nieuwe taal is misschien wel handig!

Favoriete zomerfilm?
Walking on sunshine is by far mijn favoriet! Deze film schreeuwt zomer naar mij.

Je favoriete zomer kledingstuk?
Mehh lastig vraag! Deze zomer heb ik veel nieuwe kledingstukken waar ik echt verliefd op ben, maar mijn jumpsuit en maxi dress winnen het echt van alle andere stukken in mijn kast.

Favoriet zomer beauty product?
Met een goede waterproof mascara kom ik al heel ver, maar in de zomer probeer ik ook vaak wat licht in mijn make up look te brengen. Vaak door een highlighter te gebruiken op het ooglid en onder de wenkbrauwen.

Favoriete zomerse activiteit?
Ik weet niet of zonnen in je achtertuin echt een activiteit is… Ik houd ook van zwemmen met vrienden en rondstruinen in winkels.

Favoriete lip product voor de zomer?
Meestal gebruik ik alleen een lippenbalsem, maar de laatste tijd gebruik de Essence lipgloss soft nude bijna elke dag.

Een gedachte over “Tag: fun in the sun!

Geef een reactie

