Lichtpuntjes juni

 

En ook juni is weer voorbij, dat betekent dat we al op de helft van 2015 zitten. Maar voor mij betekent het einde van juni toch echt zomervakantie! Vandaag deel ik weer mijn lichtpuntjes van de afgelopen maand.
– De zomer is eindelijk begonnen, en de weermannen geven al een hittegolf af voor komende week!
– De vakantie is begonnen, morgen hoef ik alleen het jaar nog even af te sluiten en dan viva la vacance!
– Havo 3 afgesloten met een prachtige cijferlijst, en mijn laatste cijfer was ook nog eens een 10 🙂
– Het is eindelijk warm genoeg om korte broeken en jurkjes aan te trekken
– Hardlopen in een korte broek, en nu duidelijk je sportoutfit in je huid zien staan #strugglesofarunner
– In de laatste schoolweek alle kaften van je boeken er af mogen scheuren
– Meedoen aan de zwem4daagse en meteen kunnen bijkletsen met een vriendin, ja ja multitasken!
– Bbq’en!!!
– Op een zondagmiddag spontaan mijn kamer opnieuw indelen
– Oppassen bij mijn lieve buurkindjes
– Een nieuwe leuk manier van plannen ontdekken en gebruiken. Hier schrijf ik meer over in mijn back to school serie, maar eerst vakantie!
– Kunnen uitkijken naar een super leuk en warme vakantie!

Q: Wat zijn jouw lichtpuntjes van juni?

Geef een reactie

